Technikai hibabejelentés

Nem csatlakozik, lassú vagy szakadozik a mobilinternet? Sok probléma esetében a készülék reset-elése (gyári állapotra visszaállítása) és beállításainak a frissítése új APN profil létrehozásával megoldja a hibát!

Ami nagyon fontos, hogy azon eszközöknél amiknél beállítható új profil egy reset újraindítás után ez történjen meg ne csak a meglévő profil módosítása. A hálózat mindig Telenor legyen, az APN beállítás pedig “net” legyen. A Dokumentumok fül alatti Eszköz útmutatók oldalon található leírások és videók segítenek a helyes beállításokban.

Látogass el az eszköz útmutatókat tartalmazó oldalunkra, ahol segítséget találsz a helyes technikai bellításokhoz.

Csatlakozz Facebook csoportunkhoz, ahol kérdezhetsz és segítséget kérhetsz jelenlegi előfizetőinktől.

Kérjük töltsd ki az űrlapot a technikai hiba bejelentéséhez

  • Számlázási név
  • Megtalálható a szerződésben vagy a SIM kártyán.
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Elérhetőségeink

+36 1 444 9988

Hétfő – Péntek: 8-16

Menü

Csatlakozz a Triconnect Facebook közösséghez!

Csatlakozz új Facebook csoportunkhoz és tájékozódj, kérdezz, akár tőlünk, akár a Triconnect szolgáltatásokat már használóktól.

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmaz. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Bővebben

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close