Gyakran Ismételt Kérdések
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Szolgáltatásunkat kizárólag weboldalunkon keresztül vagy személyesen lehet megrendelni. Megrendelést telefonon nem áll módunkban fogadni. A megrendelést legegyszerűbben online tudod leadni.
Egyéb információkért keresd fel a dokumentumok menüt.
A megrendeléshez szükséges a weboldalunkon található megrendelő űrlapban kért adatok pontos kitöltése, az ÁSZF-ünk és az egyéb kiegészítő feltételek elfogadása. Személyes megrendelés esetén, formanyomtatványon tudod megadni adataid.
Amennyiben cég nevében adod le a megrendelést, úgy a cég képviselőjének iratára lesz szükség, illetve egy aláírási címpéldányra is. Így próbáljuk megelőzni az illetéktelenek vállalkozás nevében való vásárlását.
A megrendelt csomag átvehető személyesen üzleteinkben, nyitvatartási időben, illetve futárszolgálatos csomagküldés útján is. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Futárszolgálatos csomagküldés esetén, az első számla utánvétként fizetendő a futárnál. Üzleteink listáját, nyitvatartását, illetve a futárszolgálattal való kézbesítés aktuális díjait megtalálod weboldalunkon.
Az átlagos átfutási idő jellemzően 2-5 munkanap.
Igen, minden további nélkül, bármelyik csomagunkat. Ha valamilyen „vállalati” vagy „üzleti” megnevezést látsz, akkor az csak a csomag nevére utal, ettől függetlenül magánszemélyeknek is elérhető.
Csomagokkal kapcsolatos kérdések
Több mobiltelefon flotta csomaggal, illetve számos mobilinternet csomaggal rendelkezünk. Kisebb csomagjaink 4 és 50 GB közöttiek, ezen felül kínálatunkban elérhető a teljesen korlátlan csomag is. A csomagokkal kapcsolatos részletek, illetve az aktuális havidíjak megtalálhatók weboldalunkon.
Az 50 GB-os és annál kisebb adatforgalmi kerettel rendelkező csomagjaink esetén, az adott havi adatmennyiség elhasználását követően korlátozásra kerül az elérhető sávszélesség, de továbbra is használható az előfizetés.
Havonta 1 alkalommal – a hónapforduló napjával – van mód csomagot váltani mindkét irányba. Ez azt jelenti, hogy lehetőséget biztosítunk arra, hogy akár minden hónapban kisebb vagy nagyobb csomagra válts.
A csomagváltási kérelmet a hónapforduló előtt legalább 10 nappal jelezni szükséges. Amennyiben ez a dátum eltolódik, úgy a következő fordulónappal történik meg a csomagváltás.
Tényleg, nálunk valóban nincsen hűségidő se mobilinternet, se mobiltelefon flotta csomagjainkra. Ugyanakkor lemondási igényed minden hónap 17-ig az alábbi oldalon küldheted el, hogy az adott hónap végen megszűnjön előfizetésed: https://triconnect.hu/ugyintezes/lemondas/
Amennyiben ezt később teszed meg, úgy a szolgáltatást leghamarabb a következő hónap végével tudod lemondani.
Csak egy SIM kártyát tudunk biztosítani, tehát egy előfizetés csak egy eszközben használható.
Csomagjaink alapvetően belföldi használatra vannak létrehozva, de igény esetén tudunk biztosítani roaming szolgáltatást is, azonban roaming esetén nem a teljes havi adatmennyiség használható fel.
Roaming igényed megrendeléskor kell jelezned, majd amikor használni szeretnéd, aktiváltatnod kell Roaming aloldalunkon.
Ha a megrendelésnél nem jelzed, de a későbbiekben mégis szükséged van roaming használatra, úgy díjmentesen új kártyát/előfizetést biztosítunk, de ez akár két hetet is igénybe vehet. A roaming szolgáltatás minden esetben le van tiltva, csak az átvétel után külön kérésre kerül engedélyezésre.
A felhasználható adatkeretekről, további feltételekről és díjakról a roaming tájékoztatónkból informálódhatsz.
4 hónapos szabály:
A visszaélésszerű vagy nem rendeltetésszerű használat megelőzése érdekében, az 1-es roaming díjzónában történő barangolás során a Yettel az alábbi Méltányos használat feltételeket alkalmazza a hang-, üzenetküldés (SMS, MMS) és adatszolgáltatások vonatkozásában:
A tarifacsomagokban és megrendelt kiegészítő szolgáltatás(ok)ban foglalt keret(ek) az Előfizető életvitelszerű magyarországi tartózkodása, és az 1-es roaming díjzónában történő időszakos utazása esetén használhatóak fel többletdíj alkalmazása nélkül.
Életvitelszerű magyarországi tartózkodásnak az minősül, ha az Előfizető a hívószámát a vizsgálatot megelőző 4 hónap vonatkozásában túlnyomórészt (több mint 50%-ban) belföldön használja.
A belföldi használat számításába a belföldi mellett a 2-3-as roaming díjzóna is beleszámít, valamint az alatt értendő a mobilhálózatra történő bejelentkezés, vagy híváskezdeményezés, SMS-küldés és mobilinternet használat.
Amennyiben a fenti feltételek nem teljesülnek, előfizetőnket az érintett előfizetésen SMS-ben értesítjük, hogy ha a méltányos használat feltételeinek az értesítést követő 2 héten belül sem tesz eleget, akkor az 1-es roaming díjzónában az érintett szolgáltatások a belföldi díjakon túl számára a későbbiekben meghatározott többletdíjak felszámításával vehetők igénybe – mindaddig, amíg az Előfizető helyre nem állítja a méltányos használat feltételeinek megfelelő viselkedést.
Fizetéssel és kaucióval kapcsolatos kérdések
A kaució nyújt biztosítékot az olyan esetekre, amikor az előfizető nem fizeti be a szolgáltatás havidíját, de azt tovább használja. Ez ahhoz hasonló, mint amikor egy lakásbérlés esetén kell kauciót fizetni. A kaució teljes összege visszajár a szolgáltatás megszűnésekor, amennyiben nincsen felénk tartozása. Az összeget a záró számla kiállítása után utaljuk vissza az előfizető által megadott bankszámlaszámra.
A kaució kizárólag abban az esetben jár vissza, amennyiben nem áll fenn tartozás felénk. Ebben az esetben a szerződés megszűnésének időpontját követően készítjük el a záró számlát, ekkor kerül visszafizetésre a kaució, lehetőség szerint átutalás formájában.
A negyedéves számlázási ciklus esetén a szolgáltatás megkezdésekor csak az adott negyedév hátralévő részét kell kifizetni, ezután pedig minden negyedévben 1 db számlát fogunk kiállítani. Negyedéves számlázási ciklusunk a naptári negyedévet veszi alapul, így a számlák január, április, július és október hónapok elején kerülnek kiállításra.
A szolgáltatás átvételekor az alábbi tételeket szükséges kifizetni:
- az első időszak hátralévő díja, mely választásának megfelelően lehet havi, illetve negyedéves, és megkezdett időszak esetén csak annak hátralévő részét jelenti
- az adott csomaghoz tartozó kaució – futárszolgálatos kézbesítés esetén, annak költsége – eszköz rendelés esetén, az eszköz ára
Csomagjaink árait, a kaució mértékét, az esetleges szállítási költséget, illetve az eszközök árait weboldalunkon megtalálod.
A Trióda üzleteiben történő személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
Lefedettséggel kapcsolatos, illetve műszaki jellegű kérdések
Cégünk elsősorban a Yettel hálózatát és tornyait használja a szolgáltatás nyújtásához.
A mobilinternet sebessége mindig az adott helyszínen elérhető maximális sebesség, melyet az adott terület lefedettsége, illetve az aktuális leterheltsége is befolyásol.
Az adott terület lefedettségét a Yettel weboldalán található lefedettségi térképen tudod ellenőrizni.
Mobilinternet és mobiltelefon flotta szolgáltatásunk minden olyan eszközzel kompatibilis, mely kezeli a Yettel hálózatát, illetve a 4G hálózatot. Ezen szolgáltatásaink SIM kártyái más szolgáltató által korlátozott eszközökkel nem kompatibilisek.
Amennyiben bizonytalan vagy a kompatibilitással kapcsolatban kérjük, írj e-mailt a support@triconnect.hu címre.
Minden esetben három az egyben kitörhető SIM kártyát adunk, mely attól függően, hogy hogyan töröd ki a műanyag keretből, lehet nano, micro vagy normál méretű is.
Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
Ügyfeleink kizárólag az 50 GB-os és az alatti csomagok esetén tudják használni a Yettel applikációt az adatforgalom követéséhez. Az ennél nagyobb csomagok esetén abban az eszközben tudják nyomon követni az általuk elhasznált adatmennyiséget, amelyben az adott SIM kártyát használják. A tőlünk megvásárolható eszközök esetén az adatmennyiséget ellenőrző funkciók beállításához természetesen segítséget nyújtunk. Segítségért keresse fel weboldalunkat, a www.triconnect.hu-t, írjon e-mailt a support@triconnect.hu címre vagy vegye fel a kapcsolatot műszaki részlegünkkel.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy 50 GB-os és annál kisebb adatforgalmi kerettel rendelkező csomagjaink esetén, az adott havi adatmennyiség elhasználását követően korlátozásra kerül az elérhető sávszélesség, de továbbra is használható az előfizetés.
Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás szüneteltetésére sajnos jelenleg nincsen mód. Javasoljuk, hogy mondd le a szolgáltatást, majd egy későbbi időpontban rendeld meg újra. Az esetlegesen okozott kényelmetlenségért elnézését kérünk!
Lemondási igényed minden hónap 17-ig az alábbi oldalon küldheted el, hogy az adott hónap végen megszűnjön előfizetésed: https://triconnect.hu/ugyintezes/lemondas/
Fontos, hogy a szolgáltatás lemondását csak a fenti oldalon található űrlapon teheted meg. Amennyiben adott hónap 17-ig nem érkezik be lemondásod, úgy a szolgáltatást leghamarabb a következő hónap végével tudod lemondani.
A szerződés felmondásának menete a következő:
Bejelented weboldalunkon keresztül a felmondásra vonatkozó kérelmed, melyről először egy automata visszaigazolást, majd feldolgozás után egy újabb visszaigazolást küldünk.
Ezt követően megvárjuk a szerződés megszűnésének időpontját, ezután elkészítjük a záró számlát. Amennyiben nincsen tartozásod felénk, ekkor kerül visszafizetésre a kaució, lehetőség szerint átutalás formájában. Amennyiben előre kifizetted a szerződés megszűnésének időpontja utánra vonatkozóan is a szolgáltatást, úgy természetesen a kaucióval együtt a túlfizetett összeget is visszafizetjük.
További kérdésed van?
Keress minket elérhetőségeinken és csatlakozz Facebook csoportunkhoz, ahol akár kérdezhetsz közvetlenül is jelenlegi előfizetőinktől.