Garanciális feltételek és garanciális ügyintézés TP-LINK eszközök esetén:
A termék árától függően sávos jótállási időt (2-3 év) biztosítunk az általunk forgalmazott eszközökre:
10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.
A jótállási idő az eszköz átvételének napjától számítandó.
Garanciaidőn belüli eszközhiba esetén az alábbiak szerint járunk el:
- A vásárló jelzi a hibát a garanciaidőn belül, az ugyfelszolgalat@triconnect.hu email címre küldött elektronikus levél formájában
- A hiba jelezésétől számított 7 munkanapon belül eljuttatja az eszközt (személyesen vagy postai úton), minden tartozékát és dobozát valamelyik alábbi üzletünkbe:
– 1191 Budapest, Üllői út 206. – Trióda üzlet
– 6721 Szeged, Berlini krt. 4. – Trióda üzlet
Kérjük a tőlünk kapott számla másolatát az eszközvásárlásról (vagy a már cserélt eszköz esetén átvételi bizonylatot) is elektronikusan vagy papír alapon az eszköz visszaküldése során elküldeni/bemutatni. - Az eszközt 8 munkanapon belül bevizsgáljuk:
a) Amennyiben az eszköz megfelelően működik, csak beállítási hiba, nem rendeltetésszerű vagy nem megfelelő használatból ered a vásárló problémája az eszközzel: értesítjük a vásárlót és személyes átvétellel vagy futár utánvéttel (az éppen aktuális szállítási költségeink szerint) visszajuttatjuk a vásárlóhoz az eszközt
b) Amennyiben az eszköz valóban hibás: értesítjük a vásárlót és cseréljük az eszközt egy azonos eszközre vagy funkcióiban és értékében hasonló (előzetes egyeztetés alapján) eszközre, mely személyesen átvehető vagy futárral (díjmentesen) kiszállítjuk
Garanciális feltételek és garanciális ügyintézés HUAWEI, ALCATEL és egyéb eszközök esetén:
A garanciális időtartam és az ügyintézés menete eszközönként eltérő lehet. Kérjük jelezze garanciális igényét a garanciális időtartamon belül (az eszközhöz kapott garancialevélen megtalálható) az ugyfelszolgalat@triconnect.hu email címen, ahol tájékoztatást adunk a továbbiakról.